Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Červencové novinky ★Moje milé, tak konec školního roku proběhl zdárně, nevím, jak u Vás ale u nás to byl jeden veliký... arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

» Moje lásky
O autorce stránek

Dobrý den,

jmenuji se Vendula Maderská, jsem návrhářkou bytových dekorací a oděvních doplňků pro děti a srdečně Vás vítám na stránkách Kouzlení s háčkem a jehlicemi.

Kouzlení s háčkem a jehlicemi je můj barevný háčkovaný svět, do něhož nechávám nahlédnout prostřednictvím svých autorských popisů na háčkování a pletení, které vytvářím již od roku 2009. Mou autorskou tvorbu prezentuji v obchůdku Háčkování s Vendulkou www.hackovanisvendulkou.cz .

Háčkování s Vendulkou

Kde jste se s mým barevným světem mohli setkat? (prosím, klikněte na odkazy :-) )

 

Háčkování je úžasná ruční technika - pro mne nenahraditelná. Když háčkuji - jakoby se zastavil čas, nevnímám nic jen barvy, klouzavé a plynulé pohyby příze, tancující okolo háčku ... Každé očko prochází mýma rukama a já s úžasem sleduji, jak dávají tvar něčemu novému. Těším se na finální zdobení, až pocítím všechnu tu energii, která proudí, když něčemu vdechujete život... Zkušenosti, získané lety a nápady, za něž jsem vděčná, předávám dále ve formě autorských popisů, ve kterých se snažím háčkování opravdu vysvětlit, aby Vás tvorba bavila :-) Čas od času, když mi pracovní i osobní povinnosti dovolí, se věnuji charitativním projektům, ve kterých můžu svým háčkováním pomoct ostatním. Ráda tvořím popisy a různé návody dostupné zdarma všem. Svou tvorbou se snažím zlomit zaběhnutou myšlenku, že háčkování je nemoderní a nudné. Chci ukázat, že může být zábavné, moderní, a že je zkrátka úžasné.

Společně s mým mužem  a našimi holčičkami, které jsou studnicí mé inspirace :-) tvoříme tým Kouzlení s háčkem a jehlicemi. Pevně věřím, že se Vám v našem barevném světě bude líbit a že tady načerpáte inspiraci a chuť vytvořit si něco podle mých návodů anebo si jen odpočinout brouzdáním. Snad na Vás, skrze obrazovku, přeskočí radost a pozitivní energie, se kterou tvořím náš barevný svět. Děkuji za Vaši návštěvu a těším se na další.

Těším se, že si společně něco pěkného vytvoříme,

Vaše Vendulka

háčkování Vendulka, návody na háčkování, háčkování pro děti


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

poděkování
Alena Musílková
29.03.2014 07:05