Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Červencové novinky ★Moje milé, tak konec školního roku proběhl zdárně, nevím, jak u Vás ale u nás to byl jeden veliký... arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

» Podšití háčkované čepice
Jak podšít háčkovanou čepici

 

Jak podšít háčkovanou čepici - postup

Autorka: Vendula Maderská

Poznámka hned do úvodu: nejsem profesionální švadlenka, vlastně žádná švadlenka :-) Ale snad Vám můj postup na podšití čepičky bude užitečný :-)

Pokud chceme vytvořit háčkovanou čepici s podšitím, myslíme na to ještě předtím, než ji začneme háčkovat. Čepička by měla být cca o 2 cm šiřšího obvodu než podšívka. Podšívku jsem dělala ze středně silného, elastického fleecu, který jsem stříhala tak, aby podšívka pružila do stran.


návod na podšití čepice


Má testovací čepička je pro holčičku s obvodem hlavy 50 cm. Vystřihla jsem dva stejné obdélníky 27 x 26 cm, podle hloubky (výšky čepičky). Velikost se může lišit v závislosti  na celkové délce klapek na uši. Měřeno od vrcholu hlavy ke konci klapek.


Návod na podšití háčkované čepice

 

 

Položíme oba obdélníky lícovými stranami k sobě (látka pruží do stran) a sešijeme po stranách. Nejprve jsem šila "cik-cak" stehem neboli entlovacím :-).


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


 

Označíme si střed špendlíkem a tak se nám práce rozdělí na dvě části


Návod na podšití háčkované čepice

 

 

Každou velkou část v polovině rozdělíme.

Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice

 

Složíme si každou část do pravého úhlu se sešpendlíme.


Návod na podšití háčkované čepice


 

Ustřihneme trojúhelník.


Návod na podšití háčkované čepice

 

Sešijeme každou část "cik - cak" stehem


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


 

Nemám ráda ostré rohy u podšívky, proto jsem růžek zakulatila - od oka, šila jsem normálním stehem od "ztracena viz obrázek níže.


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


 

A máme hotovo :-)


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


 

Podšívku všijeme do připravené čepice.


Návod na podšití háčkované čepice


 

Nejprve k sobě přišijeme vrchol čepičky a podšívky v rubu.


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice

 

Vystřihneme tvar podšívky podle čepice. Necháme si 1 - 1,5 cm na zahnutí


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice

 

Podšívku přišijeme v ruce. Okraj podšívky lehce rolujeme dovnitř a šijeme skrytým stehem.


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


 

Máme hotovo:-)


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice


Návod na podšití háčkované čepice

 

Ať se Vám návodík líbí :-)

Kdyby se Vám líbila i  čepička, tak návod na ni najdete tady :-)


Návod na podšití háčkované čepice

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

čepička
Olina
26.10.2016 16:49
super návod
Michaela
16.11.2013 19:05