Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Červencové novinky ★Moje milé, tak konec školního roku proběhl zdárně, nevím, jak u Vás ale u nás to byl jeden veliký... arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

» Velká květina - aplikace
Velká květina - aplikace

 

Květinová aplikace - návod pro radost :-)

Autorka: Vendula Maderská

 

Háčkovaná květina - návod na háčkování

 

Co budeme potřebovat:

Materiál: 100% bavlna Catania, výrobce: Schachenmayr SMC, 1 klubíčko/50 g.

Budeme potřebovat poměrně malé množství těchto odstínů: 115 červená, 281 oranžová, 208 žlutá, 205 zelená, 165 světle modrá, 124 tmavě modrá, 113 fialová a 114 cyklámen.

Háček: 3 mm

Další materiál: jehla na šití, obyčejná nit, perličky velikost 6/0, flitry, knoflík

Použité zkratky:

Řetízkové oko (ŘO)

Pevné oko (PO)

Krátký sloupek (KS)

Polodlouhý sloupek (PDS)

Dlouhý sloupek (DS)

 

Postup:

Budeme háčkovat 6 okvětních lístků, každý zvlášť a střed květiny. Začistíme všechny části a sešijeme dohromady. Následně můžeme dozdobit jednoduchým vyšíváním, případně perličkami, knoflíky nebo flitry.

Okvětní lístek:
Začátek: 9 ŘO
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
1. řada: háček zapíchneme do druhého oka od háčku a háčkujeme 1 KS do každého oka z předešlé řady (máme 8 KS), práci neotáčíme, pokračujeme směrem do kruhu
 
 
 
2. řada: 1 ŘO, 4 KS, 1 PDS, 1 DS, 2 DS do jednoho oka, 5 DS do posledního oka, práci neotáčíme
 
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
a pokračujeme směrem do kruhu: 2 DS do jednoho oka, 1 DS, 1 PDS, 4 KS
 
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 

3. řada: pokračujeme plynule a háčkujeme do kruhu: 1 ŘO, 9 KS, 5 x 2 KS do jednoho oka, 8 KS, 1 PO, práci ukončíme. Začistíme volné nitě.

 

Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
Vypracujeme ještě 5 různě barevných okvětních lístků. Postupujeme stejným způsobem jako u žlutého.
 
Střed květiny:
Použijeme fialovou přízí, háček 3 mm
Začátek: 5 ŘO, spojíme PO a utvoříme kroužek
1. řada: 3 ŘO (počítá se jako 1. DS), 9 DS do středu kruhu, spojíme první oko řady 1 PO (celkově máme 10 DS), práci neotáčíme
2. řada: 3 ŘO (počítá se jako 1. DS), 1 DS do úplně prvního oka, 2 DS do každého oka z předešlé řady (opakujeme celkově 9x), spojíme první oko 1 PO, práci ukončíme (máme 20 DS)
3. řada: háčkujeme sytě růžovou přízí: (2 KS do jednoho oka, 1 KS do následujícího oka) - opakujeme celkově 10x, spojíme první oko řady 1 PO a práci ukončíme (máme 30 KS). Začistíme volné nitě.
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování

 

 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
Přišijeme okvětní lístky ke středu květiny. Budeme šít na rubu.
 
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
Nazdobíme aplikaci perličkami a flitry podle fantazie
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
A Vaše krásně veselá květinová aplikace je hotová :-)
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
 
Kdyby Vám chyběla inspirace, jak květinovou aplikaci použít - tak tady nějaká je. Toto jsou čepičky z mé dílny, které vznikly převážně v roce 2011. Doufám že jim čas na kráse neubral ... Ať se Vám hezky tvoří :-) V případě jakýchkoliv dotazů, můžete použít chat na stránkách anebo pište na info@hackovanisvendulkou.cz 
 
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování
 
Háčkovaná květina - návod na háčkování

 

© Vendula Maderská, 2012. Distribuce a jakékoliv komerční využití mého autorského návodu je zakázáno. Prodej výrobků, vycházejících z tohoto návodu, vyrobených přímo Vámi, je povolen v omezené sérii a s odkazem na autora designu. Děkuji, že respektujete autorská práva a ctíte autorskou tvorbu. V případě dotazů mne, prosím, kontaktujte na tomto e-mailu: info@hackovanisvendulkou.cz