Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Červencové novinky ★Moje milé, tak konec školního roku proběhl zdárně, nevím, jak u Vás ale u nás to byl jeden veliký... arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

 
Aktuálně

Milé tvořilky,

Přeji Vám krásné prázdniny :-) A kdyby se Vám chtělo náhodou něco tvořit, tak letní novinky jsou a budou :-) 

 


 

 

 

Vítejte na našich stránkách

 

Rádi háčkujete nebo pletete? Chtěli byste vytvořit sobě, Vašim blízkým nebo dětem něco originálního, co si zamilují? Hledáte inspiraci? Pak jste na správném místě :-) Mé jméno je Vendula Maderská a srdečně Vás vítám v našem barevném háčkovaném světě. Kouzlení s háčkem a jehlicemi je svět plný originálních nápadů na háčkování a pletení, do něhož nechávám nahlédnout prostřednictvím autorských popisů. Více se dočtete v záložce o nás. S mou tvorbou jste se mohli setkat také v médiích. Přehled tvorby, vytvořené během celého roku, případně let :-), naleznete ve fotogalerii

Chcete si tvoření podle mých návodů vyzkoušet? Pak klikněte tady, kde najdete návody na háčkování a pletení zdarma :-)

Přehled návodů ke koupi najdete v levém menu. Na stránkách najdete rovněž knoflíky, příze a ostatní tvořivý materiál.

 

Nechte se inspirovat a potěšte své blízké krásnými dárky ♥

 Háčkování s Vendulkou - návody na háčkování