Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

 
Aktuálně

Milé tvořilky,

tak jo, konečně máme jaro :-) Nevím, jestli ho máte rády, ale já hrozně moc. A protože já si to jaro prostě musím oslavit, tak poslední měsíc se bavím výrobou zase něčeho nového jarního, veselého a barevného :-) Mezi jiným třeba i ovečkami, jarním zdobením a čepičkami, neb ty zimní, to už se vááážně nehodí :-) Připravila jsem si pro Vás i pár návodíků zdarma a mým víkendovým úkolem je to všechno vložit. Držte mi pěsti, ať se mi povede alespoň něco - bývám občas přehnaně pozitivní :-). Krásný jarní víkend přeji. A kdyby si někdo chtěl vyrobit ooooovečku, tak návodík najdete tady :-)

 

Háčkovaná ovečka - návod na háčkování 

 

Vítejte na našich stránkách

 

Rádi háčkujete nebo pletete? Chtěli byste vytvořit sobě, Vašim blízkým nebo dětem něco originálního, co si zamilují? Hledáte inspiraci? Pak jste na správném místě :-) Mé jméno je Vendula Maderská a srdečně Vás vítám v našem barevném háčkovaném světě. Kouzlení s háčkem a jehlicemi je svět plný originálních nápadů na háčkování a pletení, do něhož nechávám nahlédnout prostřednictvím autorských popisů. Více se dočtete v záložce o nás. S mou tvorbou jste se mohli setkat také v médiích. Přehled tvorby, vytvořené během celého roku, případně let :-), naleznete ve fotogalerii

Chcete si tvoření podle mých návodů vyzkoušet? Pak klikněte tady, kde najdete návody na háčkování a pletení zdarma :-)

Přehled návodů ke koupi najdete v levém menu. Na stránkách najdete rovněž knoflíky, příze a ostatní tvořivý materiál.

 

Nechte se inspirovat a potěšte své blízké krásnými dárky ♥

 Háčkování s Vendulkou - návody na háčkování

 

 

MjhiZ