Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení Vašeho prohlížeče.
  

 

 

 

Háčkování s Vendulkou - Kontakt

 

 Potřebujete poradit?

Pište, ráda se vám budu věnovat.

 

Háčkování s Vendulkou - kontakt

 

E-mail: info@hackovanisvendulkou.cz 

Můžete také využít formulář

v pravé dolní části obrazovky.

 

 

 Návody zdarma

NOVINKY

arr3★ Březnové novinky ★Milé tvořilky,  přišlo jaro - huráááá a s ním i jarní tvoření :-)   Jarní veselá ovečka - návodík... arr3★ Únorové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím a bez dlouhých řečí Vám představím tři únorové novinky... arr3★ Lednové novinky ★ Milé tvořilky, moc Vás zdravím v novém roce :-) Abychom do něj vykročili krásně tvořivě,... arr3PF 2017    Děkuji všem za přízeň a podporu v tomto roce a do toho nového Vám přeji, ať jste...

Úvod » NÁVODY NA HÁČKOVÁNÍ

NÁVODY NA HÁČKOVÁNÍ

Háčkovaní s Vendulkou - návody na háčkování

 

Kouzlení s háčkem a jehlicemi je barevný háčkovaný svět plný originálních nápadů na háčkování a pletení, do něhož nechávám nahlédnout prostřednictvím svých autorských popisů. Zaměřuji se na nevšední  a veselé kabelky pro dámy i pro holčičky, originální bytové dekorace, doplňky a hračky, háčkované nášivky a brože, čepice a jiné doplňky dětského šatníku. Návody s mými autorskými nápady jsou pečlivě nafoceny a popsány. Jsou určeny pro začátečníky i pokročilejší háčkařky nebo pletařky. U každého návodu je napsána úroveň pokročilosti.

Návody z dílny Háčkování s Vendulkou Vám pomohou :-). Vaše výrobky budou mít šmrc, design a originální vzhled. Vytvoříte něco, z čehož budete mít radost nejen Vy, ale z Vaší tvorby vzniknou originální dárky, ze kterých budou mít zaručeně radost i Vaši blízcí, bez hodin zkoušení a párání. Přestaňte ztrácet čas hledáním návodů. Najděte svou inspiraci na těchto stránkách a začněte rovnou tvořit :-) Na stránkách také najdete knoflíky, příze a ostatní tvořivý materiál.

Chcete si tvoření podle mých návodů nejprve vyzkoušet? Pak klikněte tady, kde najdete návody na háčkování a pletení zdarma :-). Nechte se inspirovat a potěšte své blízké krásnými dárky ♥

 

Řadit podle 
Výrobce  









































Copyright: © Vendula Maderská  2009 - 2017 www.hackovanisvendulkou.cz. Distribuce, překlad do jiných jazykových verzí a jakékoliv komerční využití těchto autorských návodů je zakázáno. Prodej výrobků, vycházejících z těchto návodu, vyrobených přímo Vámi, je povolen v omezené sérii a s odkazem na autora designu. Děkuji, že ctíte autorskou práci.

NDczM